چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
معلمی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله عوامل کلیدی در راستای رشد و تعالی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی طی سخنانی در جمع مردم روستای نوکلا قائمشهر با اشاره به این که توجه به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است، ابراز داشت: جامعه‌ای که با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت در برابر زورگویی، تجاوز و استکبار مقاومت کند آبرومند و سربلند در روزگار خود و تاریخ خواهد بود.

وی همچنین با بیان این که منطقه ما به زودی میزبان یک شهید گمنام خواهد بود، گفت: بی شک یادمان شهید گمنام نمادی آبرومند برای مردم این منطقه و یادگاری از این نسل برای نسل‌های آینده است.

سرهنگ محمدحسن سلامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران نیز با بیان اینکه شهدا دارای کرامت هستند به میزبانی مردم منطقه از شهید گمنام اشاره کرد و افزود: شک نداریم که این شهید محل تدفینش را خودش انتخاب کرده است.

وی با تاکید بر ساخت یادمان شهید گمنام، آن را باقیات و صالحات برای مردم این منطقه خواند و افزود: نسل‌های آینده این اقدام ارزشمند شما را تحسین خواهند کرد، ضمن آن که بدون تردید حضور شهید گمنام در این منطقه باعث می گردد تا مسیر صلاح و رستگاری برای جوانان و خیلی از مردم منطقه مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم دیار علویان به دینداری شهرت دارند و شما باعث شدید اینجا پایگاه فرهنگی انقلاب اسلامی شکل بگیرد و کانونی برای فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود.

سلامی همچنین یادمان شهید گمنام را محل تجمع جوانان و عاملی برای هدایت و رستگاری جوانان منطقه دانست و افزود: این شهید با آمدنش خیر و برکت فراوان برای مردم خواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha